Ceny, ukončenie a podmienky

Späť
  • Aké je vaše minimálne obdobie prenájmu?

    Naše štandardné obdobia prenájmu sú násobky jedného mesiaca. Kratšie prenájmy sú však možné–. Kontaktujte nás a povedzte nám, čo potrebujete.

  • Čo znamenajú „flexibilné podmienky prenájmu“?

    Niektoré spoločnosti vás pri prenájme kontajnera zaviažu dlhodobou zmluvou. Ale čo ak sa vaše potreby zmenia? Čo ak bude váš kontajner potom príliš veľký alebo malý?

    Pre firemných zákazníkov je mimoriadne dôležitá možnosť zmeny podľa potreby, preto ponúkame flexibilné podmienky prenájmu pre všetkých. To znamená, že môžete zmeniť model alebo si vybrať inú veľkosť, kedykoľvek budete potrebovať.

    Väčšina našich klientov si chladiarenské kontajnery prenajíma, pretože prenájom im poskytuje slobodu prispôsobiť sa podmienkam na trhu. Vo väčšine prípadov je aj oveľa dostupnejší a pohodlnejší ako nákup.

  • Je prenájom na dlhšie obdobie lacnejší ?

    Pri prenájme chladiacich kontajnerov ArcticStore sme schopní ponúknuť nižšie ceny za dlhodobé zmluvy. Ak si rezervujete samoobslužný sklad, ponúkame vám pri platbe na rok dopredu zľavu 20 %.

  • Kde si môžem pozrieť vaše podmienky?

    Môžete si ich stiahnuť alebo zobraziť online tu.

  • Objednal som si kontajner, ale rozmyslel som si to. Čo môžem urobiť?

    Kontaktujte nás a nájdeme riešenie.

  • Ako môžem zaplatiť?

    Môžete platiť bankovým prevodom alebo debetnou kartou.

  • Kedy mi bude vystavená faktúra?

    Pri prenájme si môžete vybrať, či chcete faktúru vystaviť 30 dní vopred alebo 30 dní pozadu. Naše platobné podmienky sú 30 dní. Pri nákupe kontajnerov musia súkromní klienti – a väčšina firemných zákazníkov – zaplatiť vopred.

  • Ponúkate možnosti financovania?

    Pri predaji alebo prenájme kontajnerov neponúkame možnosti financovania.

  • Ponúkate zľavy?

    Nie, ale pravidelne máme špeciálne ponuky, ktoré si môžete pozrieť. Naše sadzby sú vysoko konkurencieschopné a nie sú falošne nadsadené, aby sme ich mohli následne znížiť. Ak nájdete podobnú ponuku za nižšiu cenu, ako sme uviedli my, dajte nám vedieť. Radi to s vami preberieme a zistíme, či sa nám podarí nájsť riešenie.

  • Nie som spokojný so svojím prenajatým kontajnerom – aké mám možnosti?

    Kontaktujte nás a nájdeme riešenie.

  • Nie som spokojný s kontajnerom, ktorý som si kúpil – čo môžem urobiť?

    Kontaktujte nás a nájdeme riešenie.

  • Musím platiť za vyzdvihnutie kontajnera po skončení prenájmu?

    Nie – za odvoz v podstate zaplatíte na začiatku nájomnej zmluvy. To znamená, že za odvoz platíte dnešné ceny – a teda nebudete vystavení zvýšeniu cien, ak váš kontajner vyzdvihneme o mesiac, o rok alebo o mnoho rokov.

Nenašli ste odpoveď na svoju otázku? Kontaktujte nás
TITAN CONTAINERS SÚ CERTIFIKOVANÉ ALEBO MÔŽU PODPOROVAŤ SÚLAD S NASLEDOVNÝMI CERTIFIKÁCIAMI
  • ISO Certification 9001
  • ISO Certification 14001 TITAN Containers
  • CE Certification TITAN Containers
  • HACCP Certificate
  • Good Distribution Practice Certificate